Selasa, 15 Disember 2009

irama satu warisan n wayangsss

cerita sabtu yg penat x habis sambung ke ahad....alahai.....memandangkan org yg berjanji menipu...aku kuar ngn adik n kak pat ke klcc...ade konsert satu warisan kat dewan philharmonik sebenarnye....saje g awl...bekfast kat kg baru....borong kepokk....n terus ke klcc...tgk princess frog.....ok la cter ni kre terhibur la jugakk..hahahahahha..... irama satu warisan lebey pada muzik nye.....tapi lah ve n aishah mmg mendayu...dorg nyanyi lagu ikut versi dorg...x copy original punye la.....awal yg hensem...juga back up singer yg agak boley tahan...........suara lah ve terbaekkkkk laa.....setakat ni aku masih kata konsert 3 diva .konsert hujan n lah ve adelah yg trbaikk..yg lain banyak aku tgk waktu dinner.....tah mn2..aku kan suke jenjalan....(aku malas nk upload pic).........

Tiada ulasan:

Catat Ulasan