Khamis, 26 November 2009

karaoke time batuk

xtvt mlm....or pagi td...kukuikuikui......mlm td mmg kiteorg agak terkejar2....sebabnye mn nak cari gule2 lagi...brg nak masak lagi......n collect tapai kat umah opah lagi....uisshhh...lotih tol mak.... aku g ngn mak ida n adik....dah settled tapai kiteorg kutip pk lak nk g makan mn....jam dah kul 10 masa tu...adik kata nk test kedai cik aim(pakcik aku) kat kg baru...baru 3 minggu bukak....pic xado.....sebab kabel phone tinggal....kedai dia kat jalan raja abdullah...... but western la....dekat ngn kedai bot tu.....nk kata sedap bg aku bese sgt la.......sebab nye die baru nak dapat rentak niaga......kat kg baru kan ramai nar nak menjual....tapi yg bagus siap ade car wash lagi... lepas tu aku ni dah la batuk...dorg ni plan nk g melalak....padehal makcik aku nak balik kg pg ni.....cissss.....sakit dado den see see
weeeeeeeeee
time ni adik dok register nak masuk....kami ape lagi ......snap pic la

Tiada ulasan:

Catat Ulasan