Isnin, 23 November 2009

saja suke

hari ni lunch tapau je dr makcik kat sek 23...mihun sup beracun haruslah.......after lunch just lepak2 ngn kakak kat opis ni...sembang2....pas tu our bos dtg kat kiteorg....saje sembang gak.... n die tetibe meminta tapak tangan 1 of the kakak ni...yg tunggu nak meletop....bos kata just suke2 je ye...jangan percaya.....so berjangkit la kat kami2 yg ade ni...tang aku bos aku kata: suke beramal(amal kat mn xtau) , degil(mmg pun) , keras hati(sikit la) , sukar nak didekati(mcm aku boleh cari kawan,tp org nak jadi kawan/couple aku susah...aku rase mcm betol) , jodoh aku lambat sikit (mcm je..hihihi) , rezeki murah(Insyaallah) , anak aku nnt dalam 4 org( Insyyallah) , pandai simpan duit(yg ni pun aku sendiri ragu2)....hihihihihihi...tu la serba sedikit yg bos kami bgtau....jgn percaya tapi just tok renungan....klu kata keras ke degil ke lelembutkan lah.....klu kata pasal rezeki,jodoh semua tu kene usahakan lah..... Insyallah..... :-)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan